Balogh Eszter ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Barabás Tünde ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Benedek Balázs ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Benedek Gabriella ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Beran Sára ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Dobosi Celina ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Erdész Anita ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Fellegi Borbála ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Forgács Eszter ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Gavrielides Theo ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Győrfi Éva ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Haas Marie ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Hartmann Arthur ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Kepes-Végh Júlia ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Mariën Karolien ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Posch Eszter ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Süki-Szijjártó Szilvia Ágnes ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Seebeck Ann-Cathrin ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Sifter Veronika ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Steudel Tim ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Szegő Dóra ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Takács Mária ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Vasicakova Ocenasova Zuzana ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Végh Ádám ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Windt Szandra ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Z. Papp Zsuzsanna ###FIELD_flag### ###FIELD_title### Szakmai érdeklődés: ###FIELD_tx_fsfeuserregisterextend_job_interests### |
Mutatva: ###FROM### -tól ###TO### -ig a ###OUT_OF### -ből
A gyerekek aktív, nyitott, érdeklődő, együttműködő diákok. Szeretik a drámaórát, és érdekelte őket az előre „beharangozott” filmes óra, olyanok is eljöttek, akik a másik drámacsoportba járnak, és a következő héten lett volna ez az órájuk, mert tudták, hogy hiányozni fognak, és érdekelte őket a program. |
A vetítést egy tízedik osztályos csoportnak tartottuk meg, egy dupla kommunikáció órát „kölcsönkérve”. A csoport létszáma 12 fő, lányok és fiúk vegyesen, 15-től 18 évesig. A diákok nagy érdeklődéssel várták a számukra szokatlan szituációban kezdődő órát. Igen gyorsan eljutottunk a konfliktus fogalmának megfogalmazásáig. |
A fiúk vegyes korosztályúak (14-21 év), különböző iskolatípusba, szakmára járnak (9-10. évfolyam, szakma, szakközépiskola, másodszakma). Ennek megfelelően a fogadtatás is vegyes volt. Új volt, szokatlan volt nekik a helyzet, ritka az olyan alkalom, hogy leülnek beszélgetni bármilyen témáról. A film kapcsán a beszélgetés az elfogadás, befogadás, másság témaköre köré csoportosult. |
A filmről egy diák kivételével mindenki pozitív visszajelzést adott. A foglakozás kereteit nagyon szokatlannak minősítették, mivel így körben ülve először beszélgettek ebben az iskolában szervezett keretek között. Megfogalmazták, hogy többször kellene, illetve, hogy előző iskoláikban is kellett volna. |
Péntek délután révén nagyon nehéz dolgunk volt, meleg volt, fáradtak voltak és igen csak mozgékonyak és szétszórtak. Aztán a ahogy kezdtünk belemelegedni és a saját konfliktusaikra került a szó, megszületett a figyelem és a fegyelem, körülbelül 40 perc kellett a ráhangolódásra. |